İÇİNDEKİLER
1-hangi modül hangi arastırma ile yapılır
2-ırklara özel modüller
3-videolu anlatımlar
4-noob şavaşı ve puan koruması
HANGİ MODÜL HANGİ ARASTIRMA İLE YAPILIR.
MALZEMELER
Enkaz alanları
: Enkaz toplama robotu prototipi
Gök taşı alanları
: Madencilik Lazeri
Uzayda nakliyat imkanları
: Kargo S
Daha büyük kargo bölümü
: Kargo M
Toplu taşıma
: Kargo L
Sıkıştırma teknolojisi
: Geliştirilmiş Ambar 200k
Kargo bölümünü arttırmak
: Cargo 270
Kargo bölümünü arttırmak
: Cargo 290
Kargo bölümünü arttırmak
: Cargo 300
Kargo bölümünü arttırmak
: Cargo 310
Kargo bölümünü arttırmak
: Cargo 320
Kargo bölümünü arttırmak
: Cargo 350
Kara birliklerini taşımak
: Birlik Taşıyıcı Modül 15k
Birlikleri kompakt olarak taşımak
: Birlik taşıyıcısı 20k
Yerden tasarruf eden birlik taşıma
: Birlik taşıyıcısı 30k
Daha çok birlik taşıma kapasitesi
: Birlik taşıyıcısı 40k
Toplu taşıma
: Birlik taşıyıcısı 50k
Gezegenlere yerleşme
: Koloni kurma Modülü
Scan teknolojisi
: Casus Anteni
Şok dalgaları
: H.Orch III
Şok dalgalarını güçlendirmek
: H.Orch IV
Yedek depo (Küçük)
: Yakıt Deposu 50 k
Gizlenmek
: Kripton gizlenme kalkanı
Gelişmiş Gizlenmek
: Impuls ile güçlendirilmiş gizlenme kalkanı
MOTOR ARAŞTIRMALARI
Motor Teknikleri
: Standart motor
Basit Impuls motoru
: GMT-1
Impulse'ın demetlenmesi
: GMT-2
Impulse yükseltici
: GMT-3
Dinamik Impuls gücü
: GMT-Advanced
Işık hızı
: DX-1
Gelişmiş enerji alanı
: DX2
Impulse-1
: Impulse-1
Arttırılmış enerji alanı
: Warp Experimental Engine V1
WEE-1 Upgrade
: Warp Experimental Engine V2
Paihd
: Paihd
Paihd 2
: Paihd 2
Paihd 3
: Paihd 3
paihd 4
: paihd 4
Paihd 5
: Paihd 5
Mini Warp Terra (İnsan)
: Mini Warp Terra (İnsan)
SİLAH ARAŞTIRMALARI
Odaklanmış lazer ışınları
: Blaster
Uyumlu rezonans kaynakları
: Wincom Laser
Etkin soğutma
: Küçük Lazer
Blasteri geliştirmek
: Blaster EXT
Blasteri geliştirmek
: Blaster Rapid
Impulse (Lazer)
: Orta Lazer
Çiftli Blaster
: Blaster Double
Büyük lazer
: Büyük Lazer
Yeni Blaster
: Hydra Blaster
Yeni blaster
: Treatment Blaster
Drailer (Torpil)
: Drailer
Torpiller
: Scorp
Scropion (Torpil)
: Scorpion
Gelişmiş patlama
: Scorp II
Yüksek deliş gücü
: Scorp III
Stungo Extrem (Torpil)
: Stungo Extrem
Master K
: Master K
Gelişmiş torpido başlığı
: Lux-Torpido
Usiel
: Usiel
Nutter
: Nutter
İyonlar
: Küçük Iyontopu
İyon demetlemek
: L-ion
Yüksek iyon ateş gücü
: Orta Iyontopu
Çiftli iyon topları
: Büyük Iyontopu
Gelişmiş iyon demetleme
: L-ion EXT
SAVUNMA
Standart Zırh
: Standart Zırh
Gelişmiş ısı yalıtımı
: ATS
Zenginleştirilmiş meta
: ATSM
Alaşımları birleştirmek
: DATS
Sertleştirilmiş zırh
: SLIT
Sertleştirilmiş zırh II
: NAA
Geliştirilmiş SLIT
: SLT
Koruma kalkanı
: 25MW Kalkanı
50 MW Kalkan
: 50 MW Kalkan
100 MW Kalkanı
: 100 MWKalkanı
115 MW Kalkanı
: 115 MW Kalkanı
125 MW Kalkanı
: 125 MW Kalkanı
130 MW Kalkanı
: 130 MW Kalkanı
145 MW Kalkanı
: 155 MW Kalkanı
160 MW Kalkanı
: 160 MW Kalkanı
195 MW Kalkanı
: 195 MW Kalkanı
200 MW Kalkanı
: 200 MW Kalkanı
UZAY GEMİLERİ
Uzayın keşfi
: Uzay araştırma gemisi
Uzay avcısı
: Kuzgun
Üstünlük avcısı
: Kırlangıç
Yapısal bütünlük
: şahin
Modüler inşa
: Kartal
Büyük savaş gemisi
: Atmaca
Keşif gemisi
: Akbaba
Savunma sistemi
: Doğan
Gelişmiş keşif gemisi
: Kruvazör
Güçlü keşif gemisi
: Savaş Kruvazörü
Savaş gemisi
: Savaş Gemisi
Yeni savaş gemisi
: Dreadnought
Yeni savaş gemisi
: Titan
Gelişmiş Dreadnought
: Dreadnought SL
Yeni savaş gemisi
: Behemoth
Bemoth
: Aurel
Mach
: Mach
Birel
: Birel
Yeni savaş gemisi
: Leviathan
Bemoth 2
: Trayan
Mega Titan
: Doombringer
IRKLARA ÖZEL MODÜLLER
Her ırk, sadece kendileri tarafından üretilebilen, fakat ticaret veya hibe yoluyla diğer ırkların da kullanabildiği, oyundaki modüllerin geliştirilmiş hali olarak nitelendirilebilecek modüllere sahiptir. Bu modüller, aynı isimli ve herkes tarafından üretilebilenlerlerden sonra araştırılabilir hale gelir. Burada, bu modülleri ve avantajlarını liste olarak veriyoruz.
Not: Bu listedeki bazı modüllerin özellikleri kullanıldıkları gemilere göre farklılık gösterir. Burada yazılanlar temel özellikleri olup, iskelet etkileri dahil edilmemiştir.
Ozoid:
Hydra Blaster => +5 saldırı
IGop => +5 saldırı
50k Birlik taşıyıcı => -5 büyüklük
Mosoran:
Mos Warp 5 => -2 büyüklük
200MW kalkanı (Moso S200MW) => -2 büyüklük
Impluse 3 => +300 impulse
Mini zırh (Mosoran) => +171 gövde dayanıklılığı; 3 yer kaplıyor
Jumbo zırh (Mosoran) => +1.047 Gövde dayanıklılığı; 18 büyüklük
Magumar:
IGop => +5 nişan alma
Hydra Blaster => -1 büyüklük
Jyief => +1 tarama
Pahid 5 (Mag Warp 5) => +1000 Warp
Mag Cargo Mini (Magumar) =>
Jamozoid:
Pahid 5 (JamWarp5) => -0.4 yakıt
Impluse 3 => -0.6 yakıt
IGop => -2 büyüklük
Jamo Projesi Mini (Jamozoid)=> +15 Saldırı (Mermi)+50 Nişan alma 3 yer kaplıyor
Jumbo Jamo Projesi (Jamozoid) => +112 Saldırı (Mermi)+50 Nişan alma 22 yer kaplıyor
İnsan:
MasterK => -1 büyüklük
Jyief => -1 büyüklük
Kargo 350 (Cargo Terra) => -2 büyüklük
Mini Warp Terra (İnsan) => 250 Impuls, 9.600 warp, +0.6 Tüketim, 6 büyüklük
Plentrop:
Kargo 350 => +30K kargo kapasitesi
Maden/Enkaz lazeri => +500 kargo kapasitesi
200MW Kalkanı => +300 kalkan
Dub Nuf => -1 büyüklük
Zuup:
MasterK => +4 saldırı, +5 nişan alma
Birlik Taşıyıcı 55k => 5k fazla birlik kapasitesi
Enkaz Lazeri MK3 => -2 büyüklük
Zuup mini lazeri (Zuup) => +24 Saldırı(Lazer), +50 Nişan alma, Büyüklük: 4
Cyborg:
Impluse 3 => - 2 büyüklük
Dub Nuf => +20 dayanıklılık
Cy Mini Kalkan => 1380 kalkan, 10 büyüklük (40 groston üzeri gemilerde)
Cy Jumbo Kalkan => +8.727 Kalkan, 62 büyüklük
Wegan:
Madencilik lazeri MK3 => -1 büyüklük
MasterW => +5 nişan alma
Hydra Blaster W => +5 nişan alma
Mini birlik taşıyıcı (Wegan) => +20.000 Birlik 25 büyüklük
VİDEOLU ANLATIMLAR
Merhaba arkadaslar,
Bu sefer okumaya üsenen arkadaslar icin videolu anlatimlar hazirladik. Sözü kisa keseyim. Buyurun izleyin.
YouTube.Com'a giremeyenler BURAYA
Not: Dailymotionda videoyu tekrar izlemek istiyorsanız son saniyelerde videoyu başa alın eğer başa almazsanız tekrar izlemek için yeniden yüklenmesini beklersiniz.
Yenilerinin Istenmesi halinde konuyu yazin, bizde gerekli görürsek devami gelecektir
1- Oyunun Introsu:
Intro - Video - Looki Forum
2- İlk adımlar:
http://hilfe.empireuniverse2.de/vide...o_Tutorial.swf
3-
EMPIRE UNIVERSE 2 Koloni kurma / Sömürge Kurma
4-
EMPIRE UNIVERSE 2 Göktaşı Toplama / Meteor Toplama
5-
EMPIRE UNIVERSE 2 Donanma Uzay Savaşı / Enkaz Toplama
6-
EMPIRE UNIVERSE 2 Ticaret Yapmak
NOOB ŞAVAŞI VE PUAN KORUMASI
CAYLAKLARIN KORUNMASI: (NOOB)
Ilk basvurdugun 30 gün icerisinde istedigin gibi gelisebilmen, arastirma yapabilmen ve hammadde toplayabilmen icin ne gezegenine ne de gemilerine saldirilabilir
(Sadece kendi Günes Sistemin icinde). Puanindan "bagimsiz olarak" 30 günün sonunda otomatik olarak kac puanin olduguna bakilmaksizin bu koruman sona erer.
Dikkat: Eger Uzay Donanmasindan ---> Donanma Görevini "Savas Moduna" alirsaniz her zaman icin savasabilir / saldiriya ugrayabilirsiniz !!!
Bunun disinda Korsan Reaperlara da istediginiz zaman saldirabilirsiniz tecrübe edinmek icin. Detaylar icin
Korsan / Reaper NPC ler hakkinda - Looki Forum
PUAN KORUMASI (BASH)
Bu 30 Günün sonunda caylakliktan ciktiktan sonra (eger henüz gecmediysen) 250.000 Puana kadar sadece senin puaninin 1/4 üne kadar olan kisilere savas acabilir ve 4 kati olan kisiler tarafindan saldirilabilirsin. Yeterli tecrübeye sahip olunca (bkz. 250.000 Puan) bu koruma kalkacaktir. Bu sayede kendinden cok güclü kisiler ile savasmak zorunda olmadan iyi bir tecrübeye sahip olabileceksin.
IMPARATORLUK YARDIMI
Cogu imparatorlukta tecrubeli oyuncularin yani sira caylaklar da bulunmaktadir. Imparatorlarin görevlerinden biride yeni katilanlara tavsiye ve yeri geldiginde yardimda yapmaktir. Bu sakilde hem imparatorluk hemde oyuncunun gelisecegini unutmamak gerekir.
Donanma savaslarinda eger donanmalar ayni noktada bulunuyorsa iki tarafinda daha güclü kullanicilari geri cekilir ve caylaklarinsavasmasina izin verilir. Ayni durum daha guclu oyuncular savasirkende caylaklar icin gecerlidir.
Ayni ittifaktaki kara birlikleri birbirlerini ziyaret edebilirler. Bu ziyaret sirasinda bi savas cikarsa butun birlikler ayni anda savas yaparlar. O andaki "Caylak korumasi" gezegenin sahibi oyuncu tarafindan hesaplanir. Cok güclü bir oyuncunun bu duruma sonradan yardimi ise mümkün degildir.
Savas karsitlari "Saldirmazlik antlasmasi" yaparak ayrilabilirler.